Meditace online na každý den

Více než 80 % úspěšných lidí používá v prvních 90 minutách každého dne techniky, které Vás naučíme.
" Tim Ferriss - Tools of Titans"

O projektech Metalearners napsali

Našimi kurzy prošlo již více než 20 000 studentů. Mohli jste o nás slyšet v předních českých médiích.

IDnes
Ceska televize
Aktualne.cz

Meditace online - moderním způsobem

meditace online kurz

Relaxace 10 let v Himalájích? U nás prozkoumáš desítky technik z pohodlí svého domova již za 30 dnů. Každý den ti to zabere jen 5-15 minut.

meditace online moderně

Ukážeme Ti celou řadu technik, které patří do 21. století. Pokud jsi ovlivněný stresem, Bettermind je pro tebe, nehledě na to, zda jste programátor, sekretářka nebo učitel. Anděla, holuba ani ostré světlo u nás nevedeme!

meditace online a studie

Impaktované studie ukazují, že naše techniky mění fyzicky strukturu mozku již po pár týdnech. Zjistíš to na vlastní kůži hned první dny.

meditace online a neurověda

Naučíš se taky, jak funguje tvůj mozek. Zapojujeme neurovědu, pozitivní psychologii, metalearning a biohacking.

Meditace online a struktura kurzu

Více než 80 % úspěšných lidí používá v prvních 90 minutách každého dne techniky, které Vás naučíme

meditace online kurz

Na konkrétní potíže

Pocit neklidu
Zatuhlé svaly
Zažívací obtíže
Motání hlavy
Pocit zúženého krku
Snížená schopnost koncentrace
Pocit, že nestíháte
Negativní myšlenky
Podrážděnost
Přehlcenost informacemi
Pocit, že nevstanete z postele
Neschopnost dokončit den bez spánku
Nikdy nekončící únava
Vyčerpání organismu
Pocit ztráty smyslu a motivace
Nechuť cokoliv dělat
Problém zvládnou běžné činnosti
Stereotyp všedního dne

Konkrétní techniky

Základy
Umíš si udělat 5 minut času sám pro sebe. Vnímáš prostředí kolem sebe a reakce svého těla.
Myšlenky
Víš, že máš v hlavě opici, ale nejsi to ty. Umíš s ní pracovat a víš, co ti způsobuje.
Emoce
Dostáváš se přes logickou úroveň své mysli do svého podvědomí (daleko za opici).
Vizualizace
Zažíváš situace ještě před tím, než nastanou a pak je zvládáš bez problémů.
Stres
Samostatně pracuješ s panikou (záchvaty), stresovými stavy či úzkostí.
Spánek
Zvládneš použít konkrétní techniku kdykoliv nemůžeš usnout.
Paměť
Používáš jiná mozková centra pro práci s pamětí. Dlouhodobou paměť jsi během 2 dnů desetkrát zvětšil.
Imunita
Využíváš kyslík a chlad k přímé stimulaci nervového a imunitního systému pomocí Tumo breathing.
Ticho
Jsi schopen mixovat všechny uvedené techniky dle svých požadavků.

Nauč se pracovat se stresem s Bettermind

Bettermind.cz používá soubory cookies, prohlížením webu s tím souhlasíte.