Panická ataka s Bettermind

Panických záchvatů se nezbavíte, pokud s nimi budete bojovat.
" Dr. Harry Barry"

O projektech Metalearners napsali

Našimi kurzy prošlo již více než 20 000 studentů. Mohli jste o nás slyšet v předních českých médiích.

IDnes
Ceska televize
Aktualne.cz

Panická ataka - moderním způsobem

Panická ataka kurz

Relaxace 10 let v Himalájích? U nás prozkoumáš desítky technik z pohodlí svého domova již za 30 dnů. Každý den ti to zabere jen 5-15 minut.

Panická ataka moderně

Ukážeme Ti celou řadu technik, které patří do 21. století. Pokud jsi ovlivněný stresem, Bettermind je pro tebe, nehledě na to, zda jste programátor, sekretářka nebo učitel. Anděla, holuba ani ostré světlo u nás nevedeme!

Panická ataka a studie

Impaktované studie ukazují, že naše techniky mění fyzicky strukturu mozku již po pár týdnech. Zjistíš to na vlastní kůži hned první dny.

Panická ataka a neurověda

Naučíš se taky, jak funguje tvůj mozek. Zapojujeme neurovědu, pozitivní psychologii, metalearning a biohacking.

Panická ataka a struktura kurzu

Panická ataka může být devastující, vím to, protože jsem ji měl také včetně 10 let plných panických záchvatů. Zkoušel jsem cestu skrze české zdravotnictví, nikam ale nevedla. Proto jsem si pomohl sám, investoval jsem 2 roky svého času a velké množství peněz do přečtení 500 bestsellerů z oblastí jako je neurověda, mindfulness, psychologie a nalezl pro sebe i Vás ty nejvíce praktické techniky, které Vám pomohou panickou poruchu odstranit a nalézt příčinu jejího vzniku. Tak, jako absolventům našeho programu a mně.

Panická ataka kurz

Na konkrétní potíže

Pocit neklidu
Zatuhlé svaly
Zažívací obtíže
Motání hlavy
Strach z lidí
Strach z uzavřených prostor
Pocit zúženého krku
Devastující úzkost
Panické záchvaty

Konkrétní techniky

Základy
Umíš si udělat 5 minut času sám pro sebe. Vnímáš prostředí kolem sebe a reakce svého těla.
Myšlenky
Víš, že máš v hlavě opici, ale nejsi to ty. Umíš s ní pracovat a víš, co ti způsobuje.
Emoce
Dostáváš se přes logickou úroveň své mysli do svého podvědomí (daleko za opici).
Vizualizace
Zažíváš situace ještě před tím, než nastanou a pak je zvládáš bez problémů.
Stres
Samostatně pracuješ s panikou (záchvaty), stresovými stavy či úzkostí.
Spánek
Zvládneš použít konkrétní techniku kdykoliv nemůžeš usnout.
Paměť
Používáš jiná mozková centra pro práci s pamětí. Dlouhodobou paměť jsi během 2 dnů desetkrát zvětšil.
Imunita
Využíváš kyslík a chlad k přímé stimulaci nervového a imunitního systému pomocí Tumo breathing.
Ticho
Jsi schopen mixovat všechny uvedené techniky dle svých požadavků.

Nauč se pracovat se stresem s Bettermind

Bettermind.cz používá soubory cookies, prohlížením webu s tím souhlasíte.