Sociální fobie s Bettermind

10 let panických záchvatů a agorafobie mám již za sebou,
nalezl jsem pro sebe i Vás praktická řešení, krok za krokem.

Sociální fobie a struktura kurzu

Sociální fobie může být devastující, vím to, protože jsem ji měl také včetně 10 let plných panických záchvatů. Let letadlem, nakoupit v obchodě, čekat v bance ve frontě. Činnosti z kterých se stávalo peklo končící silným panickým záchvatem. Zkoušel jsem cestu skrze české zdravotnictví, nikam ale nevedla. Proto jsem si pomohl sám, investoval jsem 2 roky svého času a velké množství peněz do přečtení 500 bestsellerů z oblastí jako je neurověda, mindfulness, psychologie a nalezl pro sebe i Vás ty nejvíce praktické techniky, které Vám pomohou agorafobii a sní spojenou paniku a záchvaty odstranit. Tak, jako absolventům našeho programu a mně.

Sociální fobie kurz

Na konkrétní potíže

Pocit neklidu
Zatuhlé svaly
Zažívací obtíže
Motání hlavy
Strach z lidí
Strach z uzavřených prostor
Pocit zúženého krku
Panické záchvaty

Konkrétní techniky

Základy
Umíš si udělat 5 minut času sám pro sebe. Vnímáš prostředí kolem sebe a reakce svého těla.
Myšlenky
Víš, že máš v hlavě opici, ale nejsi to ty. Umíš s ní pracovat a víš, co ti způsobuje.
Emoce
Dostáváš se přes logickou úroveň své mysli do svého podvědomí (daleko za opici).
Vizualizace
Zažíváš situace ještě před tím, než nastanou a pak je zvládáš bez problémů.
Stres
Samostatně pracuješ s panikou (záchvaty), stresovými stavy či úzkostí.
Spánek
Zvládneš použít konkrétní techniku kdykoliv nemůžeš usnout.
Paměť
Používáš jiná mozková centra pro práci s pamětí. Dlouhodobou paměť jsi během 2 dnů desetkrát zvětšil.
Imunita
Využíváš kyslík a chlad k přímé stimulaci nervového a imunitního systému pomocí Tumo breathing.
Ticho
Jsi schopen mixovat všechny uvedené techniky dle svých požadavků.

Najděte přirozené řešení s Bettermind!

Bettermind.cz používá soubory cookies, prohlížením webu s tím souhlasíte.