Únavový syndrom s Bettermind

Provedeme Vás krok za krokem nejlepšími technikami,
které Vám dodají zpět ztracenou energii.

Únavový syndrom - moderním způsobem

Únavový syndrom kurz

Relaxace 10 let v Himalájích? U nás prozkoumáš desítky technik z pohodlí svého domova již za 30 dnů. Každý den ti to zabere jen 5-15 minut.

Únavový syndrom moderně

Ukážeme Ti celou řadu technik, které patří do 21. století. Pokud jsi ovlivněný stresem, Bettermind je pro tebe, nehledě na to, zda jste programátor, sekretářka nebo učitel. Anděla, holuba ani ostré světlo u nás nevedeme!

Únavový syndrom a studie

Impaktované studie ukazují, že naše techniky mění fyzicky strukturu mozku již po pár týdnech. Zjistíš to na vlastní kůži hned první dny.

Únavový syndrom a neurověda

Naučíš se taky, jak funguje tvůj mozek. Zapojujeme neurovědu, pozitivní psychologii, metalearning a biohacking.

Únavový syndrom a struktura kurzu

Únavový syndrom, stav, kterému lékaři přidělí nejasné číslo diagnózy a Vy odcházíte bez praktické možnosti pomoci zpět domů. Syndrom, díky kterému Vám dělá problém vylézt ráno z postele. Kdy den končí po obědě, den kdy jste tak unavení, že nejste schopni řídit auto. Víme co to znamená mít extrémní únavu a pojmenování obtíží, které vlastně nic neřeší. Naštěstí máme desítky technik, které Vám pomohou. Investovali jsme 2 roky svého času a velké množství peněz do přečtení 500 bestsellerů z oblastí jako je neurověda, mindfulness, psychologie a nalezli pro vás ty nejvíce praktické techniky, které Vám pomohou extrémní únavu zvládnout. Tak, jako absolventům našeho programu.

Únavový syndrom kurz

Na konkrétní potíže

Pocit neklidu
Pocit, že nevstanete z postele
Neschopností dokončit den bez spánku
Nikdy nekončící únava
Podrážděnost
Vyčerpání organismu při sebemenší zátěži
Snížená schopnost koncentrace

Konkrétní techniky

Základy
Umíš si udělat 5 minut času sám pro sebe. Vnímáš prostředí kolem sebe a reakce svého těla.
Myšlenky
Víš, že máš v hlavě opici, ale nejsi to ty. Umíš s ní pracovat a víš, co ti způsobuje.
Emoce
Dostáváš se přes logickou úroveň své mysli do svého podvědomí (daleko za opici).
Vizualizace
Zažíváš situace ještě před tím, než nastanou a pak je zvládáš bez problémů.
Stres
Samostatně pracuješ s panikou (záchvaty), stresovými stavy či úzkostí.
Spánek
Zvládneš použít konkrétní techniku kdykoliv nemůžeš usnout.
Paměť
Používáš jiná mozková centra pro práci s pamětí. Dlouhodobou paměť jsi během 2 dnů desetkrát zvětšil.
Imunita
Využíváš kyslík a chlad k přímé stimulaci nervového a imunitního systému pomocí Tumo breathing.
Ticho
Jsi schopen mixovat všechny uvedené techniky dle svých požadavků.

Najděte přirozené řešení s Bettermind!

Bettermind.cz používá soubory cookies, prohlížením webu s tím souhlasíte.